Monday 22 August 2011

Ramadhan yang ke 22 dan cerita ku...=)

Alhamdullilah tahun ni kami berpuase di Taiwan sekeluarga, walaupon jauh dari mama n abah serta adik beradik n saudara mara tapi aku tetap syukur n appy sgt coz ade hubby n baby yg sentiasa di sisi so tak la rase sunyi....Baby pon dah semakin besa n bijak...

teringat zaman baby Ayyen ni time kecik...name ayyen ni konon nye name manje takde kaitan dgn sesape pon....time dalam pantang ayyen ni kuat la tdonye sampai nak minum susu pon kene kejut mmg relax la rehat je la aku dlm pantang..hehhehe....


hehhehe...tengoklah time kene jemur pon tdo gak....time ni sgt ssh nak tgk ayyen bukak mate....pastu nak gelak sgt lah time ni sbb tgk kulit ayyen gelap n beza sgt ngan kulit aku yg konon nya putih cina ni...hehehhe....mak aku pon kate nape kulit ayyen ni gelap ikot daddy die kot...tapi aku n hubby diam n menerima ayyen seadanya sbb ayyen lah anugerah yang tak ternilai buat kami....pastu diam tak diam kulit ayyen sikit2 menggelupas n tompok2...lame2 terus cerah............=)

ayyen n atok

ayyen n wan

mummy n ayyen

daddy n ayyen

MUHAMMAD RAYYAN MUKHRIZ

2 comments:

  1. time pic last ne, ayyen comey gler beb... hehehehhe mbuatkan ak berangan nk anak comey cam dia... serius...

    ReplyDelete
  2. hehehhe....tq...insyAllah...=) ko kene slalu tgk gamba baby come2....cm aku dlu merata2 rumah ade gamba baby come...hehehe

    ReplyDelete