Friday 19 August 2011

Ketentuan ILAHI....

Dan kami hanya merancang ALLAH juga yang menentukan....pada usia kandunganku 8 bln tekanan darahku agak tinggi jugak, so aku terus di masukkan ke dewan bersalin Hospital Putrajaya...aku sgtlah takot time tu coz hubby kat opis...sib baik aku telah ditenangkan oleh ramai nurse n dokte...tQ =)...dokte bgtau kat aku if tekanan darah tinggi kene bersalin awal coz takot baby lemas aku mmg takot gile time tu sbb yelah tetibe je kene bersalin...hahhaha...mmg cuak...tp setelah diberi mkn obat n rehat tekanan darah aku mule turun and aku di masuk kan ke wad biasa untuk pantauan...haaaaaaaaaaaaa lega time tu.... tp tulah dah KETENTUAN ILAHI mmg aku kene bersalin gak 8 bln....genap kandungan aku 8 bln dah ade kontraksi baby nak kuar dokte pon pelik tp semakin lama semakin kuat....pada mulanya aku mmg nak sgt bersalin normal yelah nak merasa gak cmne pengalaman tu tp bila air ketuban aku dipecahkan tali pusat baby dah nak belit kepala so if aku push gak takot tertarik kepala baby...aku pon trs ke dewan bersalin.............pada tepat pukul 4 petang baby boy kami selamat lahir ke dunia....ALHAMDULLILAH.....tq ALLAH....


MUHAMMAD RAYYAN MUKHRIZ BIN MUHAMMED REDZUAN....
sedar je dari bius aku trs tanye baby...bile smpi je wad nurse bawakan baby...YA ALLAH time tu tak tau nak kate cmne bile tgk anak sendiri sgt menakjubkan pengalaman tu...aku bergelar MUMMY.........=)


oklah nnt aku smbg cite lagi..................=)

2 comments:

  1. kira okla, new blogger tp background cntek gler... ak dlu, msa mula2 wt, punyala buruk blog ak tue, huhuhu... kira ko lbey advance ler...

    ReplyDelete
  2. hehehhe...ni pon tiru org je...tgk ntah sape punye la aku curi ni...kakkaka

    ReplyDelete